arrow

vw_golf Η ιστορία του VW GOLF . Η ιστορία από την αρχή μέχρι σήμερα. Στοιχεία, κωδικοί κινητήρων ...

-----------------------------------------------------------

VW.Κωδικοί κινητήρων - ιστορία

  • Στη στήλη "είδος κινητήρα" αναφέρεται το είδος του κινητήρα (Ν-Α (naturally aspirated) = ατμοσφαιρικός κινητήρας, turbo κλπ.)
  • Στη στήλη "κιβώτιο" αναφέρονται οι σχέσεις και ο τύπος του (5Μ= χειροκίνητο 5 σχέσεων, 6Α= αυτόματο 6 σχέσεων, 7ΗΑ= ημιαυτόματο-σειριακό 7 σχεσεων κλπ)
  • Η στήλη "FWD-RWD-4X4" αναφέρει που μεταδίδεται η κίνηση (FWD= προσθιοκίνητο, RWD= πισωκίνητο, 4Χ4= τετρακίνητο)
  • Για αναζήτηση (μέσα στο pdf), πατήστε Ctrl+F

pdf

Το VW GOLF ήταν το δεύτερο jackpot της VW μετά το Beetle και ήταν στην ουσία ο αντικαταστάτης του. Μέχρι το 2012 και την έκτη γενιά (VW GOLF VI), είχαν πωληθεί 29.130.000 GOLF κάνοντας το μεγαλύτερο best seller ακόμα και από το Beetle. Αρχές της δεκαετίας του '70, η VW βρέθηκε σε δύσκολη θέση, αφού οι πωλήσεις του Beetle είχαν πάρει την κατηφόρα, ο ανταγωνισμός είχε παρουσιάσει καλύτερα αυτοκίνητα, ενώ οι προσπάθειες της VW με τα Type 3,Type 4 και K70 (φωτό κάτω), δεν είχαν την αναμενόμενη επιτυχία.

Type 3

vw_type3 vw_type_3

Type 4

vw_type4

K70

vw_k70 vw_k_70

Την λύση έδωσε η AUDI και η πλατφόρμα που προόριζε για το AUDI 50 (φωτό κάτω). Ήταν κάτι καινούργιο αφού η συγκεκριμένη πλατφόρμα είχε σχεδιαστεί για κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα και τη μηχανή τοποθετημένη εγκάρσια.

audi_50

Η VW προσέλαβε την Italdesign του Giorgetto Giugiaro και έτσι δημιουργήθηκε το VW GOLF.

VW GOLF I (A1-17) 1974-1983

vw_golf_1 vw_golf1

Το VW GOLF Iπαρουσιάστηκε το 1974 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία, αφού οι απλές καθαρές γραμμές του, το όμορφο παρουσιαστικό του, οι άφθονοι χώροι για τους επιβάτες (παρά το μικρό του μήκος των 3,7 μέτρων) και οι οικονομικοί και αξιόπιστοι κινητήρες του, το έκαναν το ιδανικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

Το κινούσαν κινητήρες με χωρητικότητα 1,1 – 1,3 – 1,5 – 1,6 – 1,7 και 1,8 με απόδοση από 50 έως 110 ίππους.

Το 1976 η VW βλέποντας την επιτυχία του GOLF I αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιο σπορτίφ και ισχυρότερη έκδοση.

Το GTI φορούσε μεγαλύτερα φρένα, πιο σφικτή ανάρτηση και φαρδιά για την εποχή λάστιχα (175/70 R13).

Ο κινητήρας ήταν ατμοσφαιρικός 1.588cc με μηχανικό ψεκασμό Bosch K-Jetronic και απέδιδε 110 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 140 nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ.

Οι 110 ίπποι σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος (810 κιλά) του χάριζε εκρηκτικές για την εποχή επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 182 χιλιόμετρα/ώρα) και κοντράριζε ακόμα και ακριβότερα sport αυτοκίνητα.

Το 1980 παρουσιάστηκε το VW GOLF I Cabriolet (το οποίο έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1993).

Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1983. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι το 2009 το VW GOLF I παραγόταν και κυκλοφορούσε ακόμα στην Νότια Αφρική.

Το 1983 αντικαταστάθηκε από το .....

VW GOLF II (A2-19E, 1G1) 1983-1991

vw_golf_2 vw_golf2

Το VW GOLF II παρουσιάστηκε το 1983 και ήταν σημαντικά μεγαλύτερο και βαρύτερο, προς όφελος των χώρων και της ακαμψίας του αμαξώματος.

Ήταν και το πρώτο VW GOLF , το οποίο ήταν διαθέσιμο και σε τετρακίνητη έκδοση (Syncro).

Το κινούσαν κινητήρες με χωρητικότητα 1,0 – 1,3 – 1,6 – 1,8 και 2,0 με απόδοση από 45 έως 210 ίππους.

Το 1985 παρουσιάστηκε το VW GOLF II GTI, αρχικά με 112 ίππους και στη συνέχεια: το 1986 με 139 ίππους και το 1987 με τη χρήση compressor με 163 και 210 ίππους.

Έμεινε στην αγορά μέχρι το 1991 και στο διάστημα που κυκλοφόρησε συγκέντρωσε αναρίθμητους τίτλους και διακρίσεις σε συγκριτικές δοκιμές περιοδικών και λοιπών φορέων, κάνοντας πολλούς να μιλούν για την πιο επιτυχημένη γενιά όλων των εποχών.

Το 1991 αντικαταστάθηκε από το ...

VW GOLF III (A3-1H1,1H5) 1991-1997

vw_golf_3 vw_golf3

Το VW GOLF III παρουσιάστηκε το 1991 ακόμα μεγαλύτερο, βαρύτερο και ασφαλέστερο. Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας ήταν πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό, ενώ ήταν το πρώτο VW GOLF, το οποίο εφοδιάστηκε με αερόσακους οδηγού και συνοδηγού.

Οι κινητήρες που το κινούσαν είχαν χωρητικότητα 1,4 – 1,6 – 1,8 – 2,0 – 2,8 (VR6) και 2,9 (VR6) με απόδοση από 60 έως 190 ίππους.

Το 1991 παρουσιάστηκε και το VW GOLF III GTI αρχικά με απόδοση 117 και στην συνέχεια με 150 ίππους.

Στην κορυφή της γκάμας ήταν το VW GOLF III VR6, το οποίο φορούσε τον 2,8 κινητήρα με απόδοση 174 ίππους, ενώ σε ορισμένες αγορές ο κινητήρας του ήταν 2,9 με απόδοση 190 ίππους.

Το 1993 παρουσιάστηκε το VW GOLF III Cabriolet.

Έμεινε στην αγορά μέχρι το 1997, όπου παρουσιάστηκε το ...

VW GOLF IV (A4-1J1,1J5) 1997-2003 (2006)

vw_golf_4 vw_golf_iv_gti vw_golf_4_r32 vw_golf_iv_r32

Το 1997 παρουσιάστηκε το VW GOLF IV, το οποίο είχε πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, εφοδιαζόταν με αερόσακους οδηγού, συνοδηγού και πλευρικούς, είχε αποσπάσει 4 αστέρια στα crashtest και η ποιότητα του για πρώτη φορά συγκρινόταν με τα αντίστοιχα AUDI.

Οι κινητήρες που το κινούσαν ήταν 1,4 (75 ίπποι) – 1,6 8v (100 ίπποι) – 1,6 16v (105 ίπποι από το 2000) – 1,8 (125 ίπποι) – 1,8T (150 ίπποι (GTI)) – 1,8T (180 ίπποι (GTI από το 2001)) – 2,0 (112 ίπποι) – 2,3 ( 150 ίπποι (VR5)) – 2,3 (170 ίπποι από το 2001 (VR5)) – 2,8 (174 ίπποι (VR6)) – 2,8 (204 ίπποι από το 1999 (VR6)) – 3,2 (241 ίπποι (R32)).

Το VW GOLF IV GTI εφοδιαζόταν με τον turbo κινητήρα των 1.781cc με 20 βαλβίδες, ο οποίος απέδιδε 150 ίππους στις 5.700 σ.α.λ., 210 nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., επιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 216 χιλιόμετρα/ώρα, κατανάλωνε 7,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του ήταν 1,142 κιλά και οι εκπομπές CO2 ήταν 187g.

Το 2001 ο ίδιος κινητήρας αύξησε την απόδοση του και απέδιδε 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., 235 nm ροπής στις 1.950 σ.α.λ., επιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 222 χιλιόμετρα/ώρα, κατανάλωνε 8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του ήταν 1,279 κιλά και οι εκπομπές CO2 ήταν 222g.

Αυτός ο κινητήρας έχει κερδίσει με το σπαθί του τη φήμη ενός από τους πιο αξιόπιστους και βελτιώσιμους κινητήρες όλων των εποχών (ακόμα και σήμερα τοποθετείται σε διάφορα μοντέλα του VW GROUP, ενώ "λύσσαγε" κάτω από το καπό των περισσότερων μοντέλων του VW GROUP, μέχρι και στο AUDI S3), κάνοντας τον το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών (έφτασε να αποδίδει μετά τις φροντίδες των βελτιωτών μέχρι και πάνω από 500 ίππους).

Στην κορυφή της γκάμας βρισκόταν το VW GOLF IV R32 με τον 24βάλβιδο κινητήρα των 240 ίππων στις 6250 σ.αλ. και των 320 nm ροπής στις 2800 σ.α.λ. Επιτάχυνε από στάση στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 247 χιλιόμετρα/ώρα και η κατανάλωση του 11,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Οι εκπομπές CO2 ήταν 276g.

Το R32 ήταν τετρακίνητο (πολύδισκος συμπλέκτης HALDEX), ενώ ήταν το πρώτο VW το οποίο εφοδιάστηκε με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Η οδική συμπεριφορά, οι εκρηκτικοί κινητήρες, η ποιότητα και η παθητική του ασφάλεια, έφταναν να το αναδείξουν ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα.

Έμεινε στην αγορά μέχρι το 2003 (σε ορισμένες χώρες μέχρι το 2006).

VW GOLF V (A5-1K) 2003-2009

vw_golf_5_gti vw_golf_v_gti

Το 2003 παρουσιάστηκε το VW GOLF V το οποίο έφερε πλήθος καινοτομιών όπως η διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στην πίσω ανάρτηση, τον άμεσο ψεκασμό (στρωματοποιημένη έκχυση καυσίμου) (FSI (Fuel Stratified Injection)), το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG σε σχεδόν όλα τα μοντέλα και φυσικά τους κινητήρες TSI

Οι κινητήρες που το κινούσαν ήταν: 1,4 (75 ίπποι) – 1,4 FSI (90 ίπποι) – 1,4 TSI (turbo 122 ίπποι) - 1,4 TSI (turbo και compressor 140 ίπποι) – 1,4 TSI (στο GT, turbo και compressor 170ίπποι), 1,6 (102 ίπποι) – 1,6 FSI (115 ίπποι) - 2,0 FSI (150 ίπποι) – 2,0 TFSI (GTI 200 ίπποι) – 2,0 GTI EDITION 30 230 ίπποι) – 3,2 ( R32 250 ίπποι).

Το 2004 παρουσιάστηκε το VW GOLF V GTIτο οποίο με τις κορυφαίες του επιδόσεις, την γραμμική απόδοση των κινητήρων του από το ρελαντί ως τον κόφτη, το γρήγορο τιμόνι, την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ασφάλεια, το set up της ανάρτησης και το στήσιμο του, άφησε με ανοικτό το στόμα τον ανταγωνισμό και έλαβε διθυραμβικές κριτικές ως το καλύτερο προσθιοκίνητο όλων των εποχών. Σ' αυτό συνέβαλε και ο overall χαρακτήρας του αφού οι ιδιοκτήτες του μπορούσαν με την ίδια άνεση να κάνουν την βόλτα τους ή να πάνε τα παιδιά στο σχολείο και στον γυρισμό να παίρνουν τα βουνά αναζητώντας στροφιλίκια...

Το 2006 και με την επέτειο των 30 χρόνων από την παρουσίαση του πρώτου VW GOLF GTI, η VW παρουσίασε το VW GOLF GTI EDITION 30, το οποίο απέδιδε με τον ίδιο κινητήρα 230 ίππους (έναν ίππο για κάθε χρόνο).

Στην κορυφή της γκάμας βρισκόταν το VW GOLF V R32 το οποίο απέδιδε 250 ίππους στις 6300 σ.α.λ. και 320 nm ροπής στις 2500 σ.α.λ. επιτάχυνε από στάση στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 250 χιλιόμετρα/ ώρα και η κατανάλωση του 10,7 λίτρα/ 100 χιλιόμετρα.

Το VW GOLF V έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2009.

VW GOLF VI (A6-5K) 2008 - 2012

vw_golf_6_gti vw_golf_vi_gti vw_golf_6_gti_1 vw_golf_6_gti_3

Το VW GOLF VI παρουσιάστηκε το 2008, βασιζόμενο στα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη και την πλατφόρμα του VW GOLF V.

Οι κινητήρες που το κινούσαν είναι: 1.2 TSI (turbo 85 ίπποι) - 1,2 TSI (turbo 105 ίπποι) - 1,4 (80 ίπποι) – 1,4 TSI (turbo 122 ίπποι) - 1,4 TSI (turbo και compressor 160 ίπποι) – 2,0 TSI (GTI 210 ίπποι) – 2,0 TSI (R 270 ίπποι).

Το 2009 παρουσιάστηκε το VW GOLF VI GTI με 210 ίππους , με το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC και προχωράει ένα βήμα πιο πέρα την ήδη πολύ καλή οδική συμπεριφορά του προηγούμενου GTI.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το VW GOLF R με τον κινητήρα των 1.984cc, ο οποίος αποδίδει 270 ίππους στις 6000 σ.α.λ. και 350 nm ροπής στις 2500 σ.α.λ. Επιταχύνει από στάση στα 100 χιλιόμετρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα είναι 250 χιλιόμετρα ανά ώρα και η κατανάλωση του μόλις 8,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

  • DSC02421-1
  • DSC02422-1
  • DSC02423-1
  • vw-golf-vi-36-1

Το 2011 παρουσιάστηκε το VW GOLF VI Cabriolet.

Το GOLF cabrio, φέρει μαλακή οροφή, η οποία ανοίγει σε 9,5 δευτερόλεπτα, χάρη σε ένα ηλεκτρουδραυλικό μηχανισμό.

Η οροφή μπορεί να ανοίξει και εν κινήσει με ταχύτητες μέχρι 30 χλμ/ώρα.

Τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED (standard εξοπλισμός).

Μπορεί να μεταφέρει 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 250 λίτρων, ανεξάρτητα από το αν η οροφή είναι ανοικτή ή κλειστή.

Highlight αποτελούν τα αυτόματα rollbar, τα οποία "βγαίνουν" σε περίπτωση ανατροπής.

Οι κινητήρες που το κινούν είναι οι γνωστοί TSI και TDI της γκάμας του GOLF:

  • 1,2 TSI με 105 ίππους

  • 1,4 TSI με 122 ίππους

  • 1,4 TSI με 160 ίππους

  • 2,0 TSI με 210 ίππους

  • 1,6 TDI με 105 ίππους με κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές co2 117 γραμ/χλμ.

  • 2.0 TDI με 140 ίππους

Όλοι οι κινητήρες είναι διαθέσιμοι και με τα 6τάχυτα και 7τάχυτα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG.

Οι διαστάσεις του GOLF cabrio είναι:

  • μήκος 4.246 χιλιοστά

  • πλάτος 1.782 χιλιοστά

  • ύψος 1.423 χιλιοστά

  • μεταξόνιο 2.578 χιλιοστά

  • vw-golf-cabrio-03
  • vw-golf-cabrio-04
  • vw-golf-cabrio-13

Το 2011, παρουσιάστηκε το VW GOLF GTI Edition 35, για τα 35 χρόνια του VW GOLF GTI.

To VW GOLF GTI Edition 35, κινείται από τον ίδιο 2,0 TSI του VW GOLF R (EA113), ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 235 ίππους και 300 nm ροπής.

Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 247 χλμ/ώρα.

Καταναλώνει 8,1 λίτρα/100 χλμ (8,0 DSG) και εκπέμπει 189 γραμ/χλμ co2 (185 DSG).

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω του στάνταρ 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή του 6τάχυτου DSG.

Το βάρος του είναι 1.400 κιλά.

  • VW-Golf-GTI-Edition-35-1-1
  • VW-Golf-GTI-Edition-35-2-1
  • VW-Golf-GTI-Edition-35-7-1
  • VW-Golf-GTI-Edition-35-Interior-3-4

VW GOLF VII 2012

Η VW επέλεξε το Βερολίνο για την αποκάλυψη της έβδομης κατά σειρά γενιάς του δημοφιλέστερου μικρομεσαίου hatchback.

Το νέο VW GOLF VII (7) παρουσιάζεται πιο οικονομικό σε καύσιμο από το απερχόμενο VW GOLF VI κατά 23%, εκπέμπει 13% λίγοτερους ρύπους (co2) και πιο ελαφρύ κατά 100 κιλά.

Η σχεδίαση του ακολουθεί την παράδοση της VW κι έτσι το VW GOLF VII φαίνεται σαν η φυσική εξέλιξη του VW GOLF VI και σύμφωνα με τον σχεδιαστή της VW Walter De Silva, η σχεδίαση είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας του GOLF.

Βασίζεται στην νέα αρθρωτή πλατφόρμα MQB του VW GROUP, όπως και τα νέα AUDI A3 και SEAT LEON.

Οι διαστάσεις του είναι:

  • μήκος 4.255 χιλιοστά (+56 χιλιοστά από το GOLF VI)
  • πλάτος 1.799 χιλιοστά (+13 χιλιοστά από το GOLF VI)
  • ύψος 1.452 χιλιοστά (-28 χιλιοστά από το GOLF VI)
  • μεταξόνιο 2.637 χιλιοστά (+ 59 χιλιοστά από το GOLF VI)
  • χώρος αποσκευών 380 λίτρων (+30 λίτρα από το GOLF VI). Με τα καθίσματα πεσμένα (αναδιπλώνεται πλήρως και το κάθισμα του συνοδηγού), η χωρητικότητα φτάνει τα 2.412 χιλιοστά μήκος.

Η αύξηση των διαστάσεων και η μετακίνηση των τροχών 43 χιλιοστά πιο μπροστά, έφερε και αύξηση του διαθέσιμου χώρου για τους επιβάτες (+14 χιλιοστά περισσότερος χώρος για τα πόδια των εμπρόσθιων επιβατών και +15 χιλιοστά περισσότερος χώρος για τα πόδια των οπίσθιων επιβατών).

Οι κινητήρες :

  • 1,2 TSI με 85 ίππους, ο οποίος καταναλώνει 4,9 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές co2 113 γραμ/χλμ.
  • 1,2 TSI με 105 ίππους
  • 1,4 TSI με 122 ίππους
  • 1,4 TSI με 140 (με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων) ίππους, ο οποίος καταναλώνει 4,8 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές co2 112 γραμ/χλμ.
  • 2,0 TSI με 220 και 230 (GTI), 300 (R) ίππους
  • 1,6 TDI με 105 ίππους, ο οποίος καταναλώνει 3,8 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές co2 99 γραμ/χλμ.
  • 1,6 TDI BLUEMOTION με 110 ίππους, ο οποίος καταναλώνει 3,2 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές co2 85 γραμ/χλμ.
  • 2,0 TDI με 150 ίππους, ο οποίος καταναλώνει 4.1 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές co2 106 γραμ/χλμ.
  • 2,0 TDI με 184 (GTD) ίππους

Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ το τιμόνι με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, την κονσόλα στραμμένη προς τον οδηγό, το σύστημα start/stop, οθόνη touchscreen από 5 έως 8 ίντσες (ανάλογα την έκδοση) και το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS.

Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ 7 αερόσακους και τα παρακάτω συστήματα ασφαλείας:

  • ESP
  • PreCrash. Όταν αντιληφθεί ότι επίκειται σύγκρουση κλείνει τα παράθυρα και την ηλιοροφή, σφίγγει τις ζώνες ασφαλείας και προετοιμάζει το όχημα για την σύγκρουση.
  • Multi collision braking system. Σε περίπτωση σύγκρουσης μπλοκάρει τα φρένα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να μην μετακινηθεί και ακολουθήσουν κι άλλες συγκρούσεις.
  • Front Assist. Μέσω ραντάρ το οποίο βρίσκεται στο εμπρόσθιο μέρος, ελέγχει συνέχεια την ταχύτητα και την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. όταν αντιληφθεί κίνδυνο σύγκρουσης, ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικό και οπτικό σήμα. Αν ο οδηγός αργήσει να πατήσει φρένο, τότε επεμβαίνει στα φρένα του αυτοκινήτου, μειώνοντας δραστικά την ταχήτητα και τις συνέπειες της σύγκρουσης. Σε ιδανικές περιπτώσεις μπορεί να σταματήσει το ατυτοκίνητο από ταχύτητες μέχρι 150 χλμ/ώρα.
  • City Emergency Braking Function. Αποτελεί επέκταση του Front Assist και λειτουργεί σε ταχύτητες μέχρι 30 χλμ/ώρα.
  • Fatique Detection. Ελέγχει την κόπωση του οδηγού, λαμβάνωντας υπόψιν παράγοντες όπως την συμπεριφορά του οδηγού στο στρίψιμο του τιμονιού κλπ. Ειδοποιεί ηχητικά και οπτικά τον οδηγό, ο οποίος αν δεν σταματήσει τα επόμενα 15 λεπτά, επαναλαμβάνει τις ειδοποιήσεις.
  • Dynamic Light Assist. Σε ταχύτητες άνω των 65 χλμ/ώρα, ενεργοποιεί τους προβολείς (μεγάλη σκάλα) και ελέγχοντας την κίνηση εμπρός (μέσω κάμερας στο παρμπρίζ) ανάβει ή σβήνει την μεγάλη σκάλα.

  • vw-golf-vii-paris-2012-101
  • vw-golf-vii-paris-2012-102
  • vw-golf-vii-paris-2012-110
  • vw-golf-vii-paris-2012-115
  • vw-golf-vii-paris-2012-116

VW GOLF VII GTI

Το 2012 στην έκθεση στο Παρίσι, η VW παρουσίασε το VW GOLF GTI VII concept.

Το 2013 στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε το VW GOLF GTI VII (7)

Το νέο GTI κινείται από τον νέο 2,0 TSI(EA888) κινητήρα και θα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις:

  • VW GOLF GTI. 220 ίπποι διαθέσιμοι από τις 4.500 σ.α.λ. έως τις 6.200 σ.α.λ. και 350 nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ.. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 246 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.351 κιλά (με οδηγό, αποσκευές και καύσιμα), καταναλώνει 6,0 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 139 γραμ/χλμ co2 (6,4 λίτρα και 148 γραμ. co2 με το DSG).

  • VW GOLF GTI Performance. 230 ίπποι διαθέσιμοι από τις 4.700 σ.α.λ. έως τις 6.200 σ.α.λ. και 350 nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ.. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 6,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 150 γραμ/χλμ co2 με το DSG. Σε σχέση με το "απλό" GTI, φέρει το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό VAQ, μεγαλύτερα φρένα και κόκκινες δαγκάνες με το σήμα GTI.

Και τα 2 έχουν στάνταρ το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με προαιρετική επιλογή το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη DSG.

  • vw-golf-gti-100
  • vw-golf-gti-102
  • vw-golf-gti-103
  • vw-golf-gti-104
  • vw-golf-gti-108

VW GOLF Variant VII

Το 2013, η VW παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης τα VW GOLF Variant και VW GOLF Variant R-Line...

To GOLF Variant βασίζεται φυσικά στο VW GOLF VII (7), έχει χώρο αποσκευών 605 λίτρων και κινείται από τους παρακάτω κινητήρες:

  • 1,2 TSI με 85, 90 και 105 ίππους
  • 1,4 TSI με 122 και 140 ίππους
  • 1,6 TDI με 105 και 110 ίππους
  • 2,0 TDI με 150 ίππους

Ανάλογα την έκδοση εφοδιάζεται με 5ταχυτα και 6τάχυτα κιβώτια και προαιρετικά με τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG.

Το Golf Variant R-Line κινείται από τον 2,0 TDI κινητήρα των 150 ίππων και είναι τετρακίνητο (4motion).

  • VW-Golf-Variant-102
  • VW-Golf-Variant-103
  • vw-golf-variant-r-line-concept100

VW e-GOLF

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2013, η VW παρουσίασε το VW e-GOLF.Το VW e-GOLF κινείται από ένα ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και 270 nm ροπής. Επιταχύνει από στάση σε 100 χλμ/ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 140 χλμ/ώρα.Η αυτονομία του φτάνει τα 190 χιλιόμετρα (κοστίζει περίπου 3,28€/100 χλμ) και από οικιακή πρίζα φορτίζει σε 5 ώρες. Σε σταθμό φόρτισης μπορεί να φορτιστεί το 80% της χωρητικότητας των μπαταριών σε 30 λεπτα.Το βάρος του είναι 1.510 κιλά, από τα οποία τα 318 κιλά αφορούν τις μπαταρίες.Το VW e-GOLF, έχει 3 προγράμματα οδήγησης. Το Normal, το eco το οποίο περιορίζει την ιπποδύναμη στους 95 ίππους και την τελική ταχύτητα στα 120 χλμ/ώρα και το Range το οποίο περιορίζει την τελική στα 95 χλμ/ώρα και απενεργοποιεί το aircondition.


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

VW GOLF GTE

Η VW παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το 2014 το GOLF GTE.To GOLF GTE είναι υβριδικό (plug-in) και κινείται από τον 1,4 TSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και ένα ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 102 ίππους.Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 205 ίππους και τα 350 nm ροπής.Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 222 χλμ/ώρα.Οι μπαταρίες του ζυγίζουν 120 κιλά και το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.524 κιλά. Αμιγώς ηλεκτρικά μπορεί να κινηθεί για 50 χιλιόμετρα με μέγιστη ταχύτητα τα 130 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση του είναι 1,5 λίτρο/100 χλμ και οι εκπομπές co2 35 γραμ/χλμ (φυσικά όταν κινείται με τις μπαταρίες). Η συνολική αυτονομία του GOLF είναι 930 χιλιόμετρα.

  • vw-golf-gte-111
  • vw-golf-gte-311
  • vw-golf-gte-511

-----------------------------------------------------------

vw Προσφορές service VW

vw Προσφορά service VW GOLF

vw Προσφορά service VW GOLF GTI - GOLF GTD - GOLF R

-----------------------------------------------------------

auto Πίνακες οχημάτων. Όλα τα μοντέλα της αγοράς

auto Πίνακες οχημάτων. Μικρά - Μικρομεσαία

-----------------------------------------------------------

vw Πίνακες παλαιότερων μοντέλων VW

googlelinkedin

castrol

Our website uses cookies in order to provide you with the best browsing experience. By using this website you agree to this usage of cookies. Όροι χρήσης - cookies policy ...

Kokkinakis Service. Εξειδικευμένο συνεργείο AUDI, VW, SEAT, SKODA, SUBARU, OPEL, FORD, SMART Τραλλέων 29 Γαλάτσι - Άνω Πατήσια Αθήνα τηλ και fax: 2102220117 email:
google youtube
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 18:00, Σάββατο (κατόπιν ραντεβού) 08:00 - 13:00

Όροι χρήσης - cookies policy ...