XDS ονομάζει η VW το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ...
Στην ουσία παίζει τον ρόλο του μπλοκέ. Δηλαδή όταν καταλάβει σε μία στροφή ότι ο εσωτερικός τροχός ολισθαίνει, φρενάρει τον συγκεκριμένο τροχό και μεταφέρει σταδιακά την ροπή στον εξωτερικό τροχό, έτσι "σπρώχνει" το αυτοκίνητο στο εσωτερικό της στροφής. Η σταδιακή μεταφορά της ροπής γίνεται με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξαλείφει το φαινόμενο των μηχανικών μπλοκέ διαφορικών με τις απότομες επεμβάσεις που "τραβάνε" το τιμόνι από τα χέρια του οδηγού. Έτσι στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν έχουμε απώλεια της πρόσφυσης. Το XDS το συναντάμε σιγά-σιγά στα περισσότερα μοντέλα του VW GROUP.