arrow

vw Η ιστορία της VW. Η ιστορία του VW GROUP από την αρχή μέχρι σήμερα. Στοιχεία, κωδικοί κινητήρων ...

H VolksWagen ιδρύθηκε το 1937 από τον Ferdinand Porsche και έχει έδρα το Wolfsburg στη Γερμανία. Είναι η μητρική εταιρία του VW GROUP (παλαιότερα γνωστό και ως VAG), στο οποίο ανήκουν οι AUDI, VW, SEAT, SKODA, LAMBORGHINI, BENTLEY, BUGATTI, KARMANN GMBH, SCANIA, MAN, PORSCHE, ITALDESIGN, DUCATI

Στο VW GROUP ανήκουν και οι ανενεργές μάρκες : AUTO UNION, DAMPF-KRAFT-WAGEN (DKW), HORCH, NSU, WANDERER.

-----------------------------------------------------------

VW.Κωδικοί κινητήρων - ιστορία

  • Στη στήλη "είδος κινητήρα" αναφέρεται το είδος του κινητήρα (Ν-Α (naturally aspirated) = ατμοσφαιρικός κινητήρας, turbo κλπ.)
  • Στη στήλη "κιβώτιο" αναφέρονται οι σχέσεις και ο τύπος του (5Μ= χειροκίνητο 5 σχέσεων, 6Α= αυτόματο 6 σχέσεων, 7ΗΑ= ημιαυτόματο-σειριακό 7 σχεσεων κλπ)
  • Η στήλη "FWD-RWD-4X4" αναφέρει που μεταδίδεται η κίνηση (FWD= προσθιοκίνητο, RWD= πισωκίνητο, 4Χ4= τετρακίνητο)
  • Για αναζήτηση (μέσα στο pdf), πατήστε Ctrl+F

pdf

Η ιστορία της VW άρχισε στην αρχή της δεκαετίας του ΄30, με το όραμα για ένα μικρό, φτηνό και αξιόπιστο αυτοκίνητο το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει 2 ενήλικες και 3 παιδιά με 100 χιλιόμετρα ανά ώρα και δεν θα κόστιζε πάνω από 900 μάρκα (τόσο στοίχιζε μία μοτοσυκλέτα εκείνη την εποχή).

Το παραπάνω σχέδιο έθεσε σε ισχύ ο Hitler (το μόνο καλό που έκανε), ο οποίος παρουσίασε στον Ferdinand Porsche το σχέδιο. Την παραγωγή του αυτοκινήτου την χρηματοδότησε η κυβέρνηση μέσω του οργανισμού KdF (Kraft durch Freude (δύναμη μέσω της απόλαυσης)) και το αυτοκίνητο ονομάστηκε KdF Wagen.

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 1936 με το όνομα VolksWagen (αυτοκίνητο του λαού) Type 1 (το αυτοκίνητο ήταν το γνωστό Beetle (Σκαραβαίος).

Η έναρξη της παραγωγής ξεκίνησε το 1938 σ' ένα εργοστάσιο στην Κάτω Σαξονία. Δίπλα από το εργοστάσιο χτίστηκε μία πόλη για να κατοικούν οι εργαζόμενοι. Ονομάστηκε KdF-Stadt και μετά το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου μετονομάστηκε σε Wolfsburg.

Το 1939 ξέσπασε ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος και το εργοστάσιο που κατασκεύαζε το Beetle, επιτάχθηκε και άρχισε να κατασκευάζει στρατιωτικά οχήματα βασιζόμενα στον Σκαραβαίο.

Το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου βρήκε το κατεστραμμένο εργοστάσιο υπό την δικαιοδοσία των Βρετανών. Ο επικεφαλής Ivan Hirst βλέποντας το Beetle στη γραμμή παραγωγής, έπεισε τους ανωτέρους του να αγοράσουν τα αυτοκίνητα για τις ανάγκες του στρατεύματος. Έτσι στο τέλος του 1946, η παραγωγή έφτασε τα 1.000 αυτοκίνητα το μήνα.

Το 1948 όταν και αποχώρησε ο Hirst, ανέλαβε ο Heinrich Nordhoff, ο οποίος ακολούθησε μία άκρως επιθετική τακτική προώθησης του αυτοκινήτου στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής. Η ζήτηση για ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό σχήμα, αποδεδειγμένη αξιοπιστία και ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία κι έτσι το 1955 η παράγωγη του ξεπέρασε τα 1.000.000 αυτοκίνητα (πωλήθηκαν συνολικά πάνω από 21.000.000 ).

Το 1950 παρουσίασε το VW TRANSPORTER.

Οι ξέφρενες πωλήσεις του σκαραβαίου συνεχίστηκαν μέχρι και τα τέλη της δεκαετίας του '60, όπου ήδη ο ανταγωνισμός είχε παρουσιάσει πιο σύγχρονα αυτοκίνητα. Άρχισαν να φαίνονται τα μειονεκτήματα του Beetle έναντι του ανταγωνισμού.

Η VW προσπάθησε ανεπιτυχώς να αντικαταστήσει το Beetle με τα Type 3 και Type 4 (φωτό κάτω. Αριστερά και στη μέση το Type 3, δεξιά το Type 4) κι έφτασε να ακροβατεί μεταξύ φθοράς κι αφθαρσίας.

vw_type3 vw_type3_station vw_type4

Η λύση βρέθηκε στην AUDI την οποία είχε αγοράσει το 1964, και στα σχέδια του Audi 50 (φωτό κάτω αριστερά). Η VW βασίστηκε στην πλατφόρμα του Audi 50 και δημιούργησε το GOLF(φωτό κάτω δεξιά).

audi_50 vw_golf_1_gti

Η εποχή GOLF

Το GOLFπαρουσιάστηκε το 1974 και αμέσως προκάλεσε αίσθηση. Το όμορφο design (το σχεδίασε ο Giorgetto Giugiaro), η καλή εκμετάλλευση χώρων, και οι οικονομικοί του κινητήρες, κέρδισαν το κοινό και συντέλεσαν στην ενθουσιώδη υποδοχή του. Αμέσως έγινε ο κυρίαρχος των πωλήσεων (χαρακτηριστικά μέχρι την 5η γενιά του η οποία σταμάτησε το 2009 είχαν πωληθεί πάνω από 25.000.000 VW GOLF).

Την επόμενη χρονιά η VW παρουσίασε το POLO, το οποίο ήταν ένα AUDI 50με σήματα της VW.

Με αυτό τον τρόπο, η VW απέκτησε και πάλι το πάνω χέρι απέναντι στον ανταγωνισμό.

Το 1976 η VW έκανε άλλη μία κίνηση “ματ”, παρουσιάζοντας το VW GOLF GTI (Grand Tourism Injection) το οποίο γρήγορα αναδείχθηκε ως το καλύτερο σπορ μικρομεσαίο.

Βασιζόμενη στην επιτυχία των GOLF και POLO,η VW άρχισε να επεκτείνει την γκάμα της. Έτσι ακολούθησαν οι sedan εκδόσεις τους (JETTA και DERBY αντίστοιχα) το PASSAT καθώς και το coupe SCIROCCO.

Το 1980 παρουσίασε το VW CADDY ή VW RABBIT PICKUP (στη Βόρειο Αμερική) ή VW PICKUP (στη Νότιο Αφρική).

Από την δεκαετία του '90, όπου και η VW αγόρασε τις SEAT και SKODA , αμέσως ανέλαβαν οι δύο τελευταίες το ρόλο του ¨αυτοκινήτου του λαού” και οι VW και AUDI αναβαθμίστηκαν στοχεύοντας σε ανώτερη κατηγορία. Έτσι η AUDI ανέλαβε την πολυτελή κατηγορία και ουσιαστικά τον άμεσο ανταγωνιστή των BMW και MERCEDES, ενώ και η VW αναβαθμίστηκε και άρχισε να παρουσιάζει μεγαλύτερα, ποιοτικότερα και πιο πολυτελή μοντέλα.

Αυτή ήταν η αρχή της ιστορίας, η οποία καθιέρωσε την VW και το VW GROUP, ως τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων της Ευρώπης και ενός από τους μεγαλύτερους στον κόσμο .

Στις 22/12/2010, κατασκεύασε το 111.111.111ο της αυτοκίνητο

Πρόκειται για ένα μπλε VW GOLF GTI.

vw_golf_gti

VW MOTORSPORT - VW RACING

Η ιστορία της VW στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

-----------------------------------------------------------

vw Προσφορές service VW

vw Προσφορά service VW POLO

vw Προσφορά service VW POLO GTI

vw Προσφορά service VW GOLF

vw Προσφορά service VW GOLF GTI - GOLF GTD - GOLF R

vw Προσφορά service VW SCIROCCO

vw Προσφορά service VW PASSAT

vw Προσφορά service VW JETTA

vw Προσφορά service VW BEETLE

vw Προσφορά service VW TIGUAN

vw Προσφορά service VW TOURAN-CROSSTOURAN

-----------------------------------------------------------

auto Πίνακες οχημάτων. Όλα τα μοντέλα της αγοράς

auto Πίνακες οχημάτων. Μικρά - Μικρομεσαία

auto Πίνακες οχημάτων. Μεσαία-Μεγάλα-Station

auto Πίνακες οχημάτων. SUV

auto Πίνακες οχημάτων. Πολυμορφικά (MPV)

-----------------------------------------------------------

vw Πίνακες παλαιότερων μοντέλων VW

googlelinkedin

castrol

Our website uses cookies in order to provide you with the best browsing experience. By using this website you agree to this usage of cookies. Όροι χρήσης - cookies policy ...

Kokkinakis Service. Εξειδικευμένο συνεργείο AUDI, VW, SEAT, SKODA, SUBARU, OPEL, FORD, SMART Τραλλέων 29 Γαλάτσι - Άνω Πατήσια Αθήνα τηλ και fax: 2102220117 email:
google youtube
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 18:00, Σάββατο (κατόπιν ραντεβού) 08:00 - 13:00

Όροι χρήσης - cookies policy ...