arrow

vw_beetle Η ιστορία του VW BEETLE. Η ιστορία από την αρχή μέχρι σήμερα. Στοιχεία, κωδικοί κινητήρων ...

-----------------------------------------------------------

VW.Κωδικοί κινητήρων - ιστορία

  • Στη στήλη "είδος κινητήρα" αναφέρεται το είδος του κινητήρα (Ν-Α (naturally aspirated) = ατμοσφαιρικός κινητήρας, turbo κλπ.)
  • Στη στήλη "κιβώτιο" αναφέρονται οι σχέσεις και ο τύπος του (5Μ= χειροκίνητο 5 σχέσεων, 6Α= αυτόματο 6 σχέσεων, 7ΗΑ= ημιαυτόματο-σειριακό 7 σχεσεων κλπ)
  • Η στήλη "FWD-RWD-4X4" αναφέρει που μεταδίδεται η κίνηση (FWD= προσθιοκίνητο, RWD= πισωκίνητο, 4Χ4= τετρακίνητο)
  • Για αναζήτηση (μέσα στο pdf), πατήστε Ctrl+F

pdf

Η ιστορία της VW άρχισε στην αρχή της δεκαετίας του ΄30, με το όραμα για ένα μικρό, φτηνό και αξιόπιστο αυτοκίνητο το οποίο θα μπορούσε να μεταφέρει 2 ενήλικες και 3 παιδιά με 100 χιλιόμετρα ανά ώρα και δεν θα κόστιζε πάνω από 900 μάρκα (τόσο στοίχιζε μία μοτοσυκλέτα εκείνη την εποχή).

Το παραπάνω σχέδιο έθεσε σε ισχύ ο Hitler(το μόνο καλό που έκανε), ο οποίος παρουσίασε στον Ferdinand Porsche το σχέδιο. Την παραγωγή του αυτοκινήτου την χρηματοδότησε η κυβέρνηση μέσω του οργανισμού KdF (Kraft durch Freude (δύναμη μέσω της απόλαυσης)) και το αυτοκίνητο ονομάστηκε KdF Wagen.

Ο Ferdinand Porsche σχεδίασε ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό πλαίσιο σχήματος μπανιέρας, με ανάρτηση με ράβδους στρέψης και αερόψυκτο κινητήρα boxer 1.000cc με ισχύ 22 ίππους τοποθετημένο στον πίσω άξονα με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 1936 με το όνομα VolksWagen (αυτοκίνητο του λαού) Type 1 (το αυτοκίνητο ήταν το γνωστό Beetle (Σκαραβαίος ή σκαθάρι ή κατσαριδάκι)).

vw_kdf vw_kdf_2

Η έναρξη της παραγωγής ξεκίνησε το 1938 σ' ένα εργοστάσιο στην Κάτω Σαξονία. Δίπλα από το εργοστάσιο χτίστηκε μία πόλη για να κατοικούν οι εργαζόμενοι. Ονομάστηκε KdF-Stadt και μετά το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου μετονομάστηκε σε Wolfsburg.

Το 1939 ξέσπασε ο δεύτερος παγκόσμιος πόλεμος και το εργοστάσιο που κατασκεύαζε το Beetle, επιτάχθηκε και άρχισε να κατασκευάζει στρατιωτικά οχήματα βασιζόμενα στον Σκαραβαίο.

Το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου βρήκε το κατεστραμμένο εργοστάσιο υπό την δικαιοδοσία των Βρετανών. Ο επικεφαλής Ivan Hirst βλέποντας το Beetle στη γραμμή παραγωγής, έπεισε τους ανωτέρους του να αγοράσουν τα αυτοκίνητα για τις ανάγκες του στρατεύματος. Έτσι στο τέλος του 1946, η παραγωγή έφτασε τα 1.000 αυτοκίνητα το μήνα.

1947-1967

1947-1953

vw_beetle_1947-1953 vw_beetle_1947-1953_2

1953-1957

vw_beetle_1953-1957 vw_beetle_1953-1957_2

1957-1967

vw_beetle_1957-1967 vw_beetle_1957-1967_2

Το 1948 όταν και αποχώρησε ο Hirst, ανέλαβε ο Heinrich Nordhoff, ο οποίος ακολούθησε μία άκρως επιθετική τακτική προώθησης του αυτοκινήτου στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής.

Το 1949 τοποθετήθηκε κινητήρας 1.131cc, ο οποίος απέδιδε 25 ίππους, ενώ την ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το πρώτο Beetle cabrio.

Το 1950 ο κυβισμός ανέβηκε στα 1.192cc και η απόδοση του στους 36 ίππους και ονομάστηκε VW 1200.

Η ζήτηση για ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό σχήμα, αποδεδειγμένη αξιοπιστία και ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία κι έτσι το 1955 η παράγωγη του ξεπέρασε τα 1.000.000 αυτοκίνητα.

Το 1966 ο κυβισμός ανέβηκε στα 1.282cc και η απόδοση του στους 50 ίππους και ονομάστηκε VW 1300.

1967-2003

vw_beetle_1967-2003 vw_beetle_1967-2003_2

Tο 1967 έγινε η πρώτη μεγάλη ανανέωση του αυτοκινήτου. Ο κυβισμός αυξήθκε στα 1.493cc και η απόδοση του στους 53 ίππους, το ηλεκτρικό κύκλωμα έγινε δωδεκάβολτο, διπλασιάστηκε η ισχύς του δυναμό, ενώ αλλαγές έγιναν σε συμπλέκτη, βολάν, ανάρτηση και φρένα.

Το 1974 με την παρουσίαση του GOLF, η παραγωγή του Beetle, μεταφέρθηκε σε άλλα εργοστάσια της VW.

Το 1978 η παραγωγή του μεταφέρθηκε στα εργοστάσια της VW στη Βραζιλία και το Μεξικό, όπου συνεχίστηκε μέχρι το 2003. Κατά τη διάρκεια αυτή, το Beetle φόρεσε κινητήρες 1.600 και 1.700cc.

Το τελευταίο Beetle κατασκευάστηκε στις 30/6/2003 στο εργοστάσιο της VW στη Puebla στο Μεξικό.

Υπολογίζεται ότι κατασκευάστηκαν πάνω από 21.000.000 Beetle, ρεκόρ το οποίο παραμένει και μάλλον θα παραμείνει αξεπέραστο, λαμβάνοντας υπόψιν ότι πρόκειται για μία γενιά συτοκινήτου και όχι για διαδοχικά μοντέλα.

Το νέο Beetle

vw_beetle_new_1998

To 1998 η VW παρουσίασε τη νέα γενιά Beetle. Με αυτή την κίνηση, ξεκίνησε και ο χορός αναβίωσης κλασικών μοντέλων από τον ανταγωνισμό.

VW BEETLE 2012

Στις 18/4/2011 παρουσιάστηκε το νέο VW BEETLE.

Οι διαστάσεις του είναι:

  • Μήκος: 4.278 χλστ

  • Πλάτος:1.808 χλστ.

  • Ύψος: 1.486 χλστ.

  • Μεταξόνιο: 2.537 χλστ.

  • Χώρος αποσκευών: 310 λίτρα

Οι κινητήρες που το κινούν στην Ευρώπη είναι οι γνωστοί TSI και TDI:

  • 1,2 TSI με απόδοση 105 ίππους στις 5000 σ.α.λ. και 175 nm ροπής στις 1550 σ.α.λ.

  • 1,4 TSI με απόδοση 160 ίππους στις 5800 σ.α.λ. και 240 nm ροπής στις 1500 σ.α.λ.

  • 2,0 TSI με απόδοση 200 ίππους στις 5100 σ.α.λ. και 280 nm ροπής στις 1800 σ.α.λ.

  • 1,6 TDI με απόδοση 105 ίππους στις 4400 σ.α.λ. και 250 nm ροπής στις 1500 σ.α.λ., κατανάλωση 4,3 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές co2 112 γραμ/χλμ.

  • 2,0 TDI με απόδοση 140 ίππους στις 4000 σ.α.λ. και 320 nm ροπής στις 1750 σ.α.λ.

Στην Αμερική οι κινητήρες θα είναι:

  • 2,0 TSI με απόδοση 200 ίππους στις 5100 σ.α.λ. και 280 nm ροπής στις 1800 σ.α.λ.

  • 2,5 με απόδοση 170 ίππους.

  • 2,0 TDI με απόδοση 140 ίππους στις 4000 σ.α.λ. και 320 nm ροπής στις 1750 σ.α.λ.

Όλοι οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με χειροκίνητα και DSG κιβώτια.

Θα υπάρχουν 3 εκδόσεις εξοπλισμού:

  • Beetle

  • Design

  • Sport

Στο βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνει το ESP και 6 αερόσακους.

  • volkswagen-beetle-2012-1
  • volkswagen-beetle-2012-10
  • volkswagen-beetle-2012-11
  • volkswagen-beetle-2012-17
  • volkswagen-beetle-2012-18
  • volkswagen-beetle-2012-9

-----------------------------------------------------------

vw Προσφορές service VW

vw Προσφορά service VW BEETLE

-----------------------------------------------------------

auto Πίνακες οχημάτων. Όλα τα μοντέλα της αγοράς

auto Πίνακες οχημάτων. Μικρά - Μικρομεσαία

-----------------------------------------------------------

vw Πίνακες παλαιότερων μοντέλων VW

googlelinkedin

castrol

Our website uses cookies in order to provide you with the best browsing experience. By using this website you agree to this usage of cookies. Όροι χρήσης - cookies policy ...

Kokkinakis Service. Εξειδικευμένο συνεργείο AUDI, VW, SEAT, SKODA, SUBARU, OPEL, FORD, SMART Τραλλέων 29 Γαλάτσι - Άνω Πατήσια Αθήνα τηλ και fax: 2102220117 email:
google youtube
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 18:00, Σάββατο (κατόπιν ραντεβού) 08:00 - 13:00

Όροι χρήσης - cookies policy ...