arrow

vw_golf_gti Η ιστορία του VW GOLF GTI. Η ιστορία του θρύλου και ιδρυτή της κατηγορίας των GTI από την αρχή μέχρι σήμερα. Στοιχεία, κωδικοί κινητήρων ...

-----------------------------------------------------------

VW.Κωδικοί κινητήρων - ιστορία

  • Στη στήλη "είδος κινητήρα" αναφέρεται το είδος του κινητήρα (Ν-Α (naturally aspirated) = ατμοσφαιρικός κινητήρας, turbo κλπ.)
  • Στη στήλη "κιβώτιο" αναφέρονται οι σχέσεις και ο τύπος του (5Μ= χειροκίνητο 5 σχέσεων, 6Α= αυτόματο 6 σχέσεων, 7ΗΑ= ημιαυτόματο-σειριακό 7 σχεσεων κλπ)
  • Η στήλη "FWD-RWD-4X4" αναφέρει που μεταδίδεται η κίνηση (FWD= προσθιοκίνητο, RWD= πισωκίνητο, 4Χ4= τετρακίνητο)
  • Για αναζήτηση (μέσα στο pdf), πατήστε Ctrl+F

pdf

VW GOLF I GTI

vw_golf_gti_1 vw_golf_gti1

Η ιστορία του ξεκινάει το 1976, όπου η VW βλέποντας την επιτυχία του GOLF I αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιο σπορτίφ και ισχυρότερη έκδοση. Το GOLF GTI φορούσε μεγαλύτερα φρένα, πιο σφικτή ανάρτηση και φαρδιά για την εποχή λάστιχα (175/70 R13). Ο κινητήρας ήταν ατμοσφαιρικός 1.588cc με μηχανικό ψεκασμό Bosch K-Jetronic και απέδιδε 110 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 140 nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Οι 110 ίπποι σε συνδυασμό με το χαμηλό του βάρος (810 κιλά) του χάριζε εκρηκτικές για την εποχή επιδόσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 182 χιλιόμετρα/ώρα) και κοντράριζε ακόμα και ακριβότερα sport αυτοκίνητα.

  • GTI-I-2
  • GTI-I-3
  • GTI-I-4
  • GTI-I-5

VW GOLF II GTI

vw_golf_gti_2 vw_golf_gti2

Παρουσιάστηκε το 1985 αρχικά με κινητήρα 1.781cc με 8 βαλβίδες και απόδοση 112 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 156 nm ροπής στις 3.100 σ.α.λ (0-100 σε 8,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 190 χιλιόμετρα/ώρα) και βάρος 907 κιλά.

Το 1986 η VW αποφάσισε ότι οι 112 ίπποι ήταν λίγοι για τις δυνατότητες του πλαισίου κι έτσι ο κινητήρας των 1.781cc απέκτησε 16 βαλβίδες και η απόδοση του ανέβηκε στους 139 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και τα 168 nm στις 4.600 σ.α.λ. (0-100 σε 8,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 204 χιλιόμετρα/ώρα) ενώ το βάρος παρέμεινε στα 907 κιλά.

Το 1987 ο κινητήρας των 1.781cc, απέκτησε compressor και δημιουργήθηκε το VW GOLF GTI G60. Η απόδοση του εκτινάχθηκε στους 163 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και η ροπή στα 225 nm στις 4.000 σ.α.λ. (0-100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 216 χιλιόμετρα/ ώρα). Το βάρος του αυξήθηκε στα 1.077 κιλά.

Το 1989 το VW GOLF GTI G60 απέκτησε 2 τετρακίνητες εκδόσεις.

Το VW GOLF RALLYE ως homologation για τους αγώνες (160 ίπποι στις 5.800 σ.α.λ., ροπή 225 nm στις 3.800 σ.α.λ., 0-100 σε 8,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 209 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.195 κιλά).

Και το VW GOLF GTI G60 LIMITED (210 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ., 252 nm στις 5.000 σ.α.λ., 0-100 σε 7,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 229 χιλιόμετρα/ ώρα και βάρος 1.275 κιλά).


VW GOLF III GTI

vw_golf_gti_3 vw_golf_gti3

Το 1991 παρουσιάστηκε το VW GOLF III, το οποίο ήταν το πρώτο VW GOLF το οποίο εφοδιάστηκε με αερόσακους οδηγού και συνοδηγού.

Την ίδια χρονιά παρουσιάστηκε και το VW GOLF III GTI. Αρχικά με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.984cc (8v) και απόδοση 117 ίππους στις 5.400 σ.α.λ. και ροπή 166nm στις 3.200 σ.α.λ. (0-100 σε 9,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 196 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.140 κιλά).

Την ίδια χρονιά, ο ίδιος κινητήρας απέκτησε 16 βαλβίδες και η απόδοση του ανέβηκε στους 150 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. κα η ροπή στα 175nm στις 5.000 σ.α.λ. (0-100 σε 9,3 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 208 χιλιόμετρα/ώρα και βάρος 1.100 κιλά).

  • GTI-III-2
  • GTI-III-3
  • GTI-III-4
  • GTI-III-8
  • GTI-III-9

Παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 1997, όπου έγινε το άλμα σε ποιότητα, επιδόσεις και παθητική ασφάλεια με το ....


VW GOLF IV GTI

vw_golf_gti_4 vw_golf_gti4 vw_golf_gti_iv

Το 1997 παρουσιάστηκε το VW GOLF IV, το οποίο είχε πλήρως γαλβανισμένο αμάξωμα, εφοδιαζόταν με αερόσακους οδηγού, συνοδηγού και πλευρικούς, είχε αποσπάσει 4 αστέρια στα crashtest και η ποιότητα του για πρώτη φορά συγκρινόταν με τα αντίστοιχα AUDI.

Το VW GOLF IV GTI εφοδιαζόταν με τον turbo κινητήρα των 1.781cc με 20 βαλβίδες, ο οποίος απέδιδε 150 ίππους στις 5.700 σ.α.λ., 210 nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ., επιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 8,5 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 216 χιλιόμετρα/ώρα, κατανάλωνε 7,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του ήταν 1,142 κιλά και οι εκπομπές CO2 ήταν 187g.

Το 2001 ο ίδιος κινητήρας αύξησε την απόδοση του και απέδιδε 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., 235 nm ροπής στις 1.950 σ.α.λ., επιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 222 χιλιόμετρα/ώρα, κατανάλωνε 8,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του ήταν 1,279 κιλά και οι εκπομπές CO2 ήταν 222g.

Αυτός ο κινητήρας έχει κερδίσει με το σπαθί του τη φήμη ενός από τους πιο αξιόπιστους και βελτιώσιμους κινητήρες όλων των εποχών (ακόμα και σήμερα τοποθετείται σε διάφορα μοντέλα του VW GROUP, ενώ "λύσσαγε" κάτω από το καπό των περισσότερων μοντέλων του VW GROUP, μέχρι και στο AUDI S3), κάνοντας τον το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών (έφτασε να αποδίδει μετά τις φροντίδες των βελτιωτών μέχρι και πάνω από 500 ίππους).

Η οδική συμπεριφορά, οι εκρηκτικοί κινητήρες, η ποιότητα και η παθητική του ασφάλεια, έφταναν να το αναδείξουν ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα. Έμεινε στην αγορά μέχρι το 2003.

  • GTI-IV-1
  • GTI-IV-2
  • GTI-IV-3
  • GTI-IV-4
  • GTI-IV

VW GOLF V GTI

vw_golf_gti_5 vw_golf_gti_v vw_golf_gti5

Το 2003 παρουσιάστηκε το VW GOLF V, με πλήθος καινοτομιών, όπως την πίσω ανάρτηση με τους πολλαπλούς συνδέσμους, την στρωματοποιμένη έκχυση καυσίμου (FSI), το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG), τους κινητήρες TSI, τα 5 αστέρια στα crash test κλπ.

Έτσι το 2004 ήταν η σειρά να παρουσιαστεί ....

Το τέλειο

Το VW GOLF V GTI εφοδιαζόταν με τον turbo κινητήρα των 1.984cc και απέδιδε 200 ίππους στις 5.100 σ.α.λ., 280 nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ., επιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 235 χιλιόμετρα/ώρα, η κατανάλωση του 8,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του ήταν 1.336 κιλά, ενώ οι εκπομπές CO2 ήταν 192g.

Ο ίδιος κινητήρας όταν εφοδιαζόταν με το DSG, είχε ακόμα καλύτερες επιδόσεις (επιτάχυνση 0-100 σε 6,9 δευτερόλεπτα, 233 χιλιόμετρα/ώρα τελική, 7,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα κατανάλωση, εκπομπές CO2 190g).

Ο συγκεκριμένος κινητήρας με την αξιοπιστία και τις δυνατότητες του, αναδείχθηκε αμέσως ως το νέο διαμάντι του VW GROUP και το νέο αγαπημένο παιδί των βελτιωτών.

Το 2006 και με την επέτειο των 30 χρόνων από την παρουσίαση του πρώτου VW GOLF GTI, η VW παρουσίασε το VW GOLF GTI EDITION 30, το οποίο απέδιδε με τον ίδιο κινητήρα 230 ίππους (έναν ίππο για κάθε χρόνο) στις 5.500 σ.α.λ., 300 nm ροπής στις 2.250 σ.α.λ., επιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα ήταν 245 χιλιόμετρα/ώρα, η κατανάλωση του 8,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του ήταν 1.357 κιλά, ενώ οι εκπομπές CO2 ήταν 194g.

Εφοδιασμένο με το DSG, το VW GOLF GTI EDITION 30 έπιτάχυνε από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, η τελική του ήταν 243 χιλιόμετρα ανά ώρα, η κατανάλωση του 7,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές CO2 ήταν 188g.

  • GTI-EDITION30-5
  • GTI-EDITION30-6
  • GTI-EDITION30
  • VW-GOLF-GTI-EDITION-30-01
  • VW-GOLF-GTI-EDITION-30-02
  • VW-GOLF-GTI-EDITION-30-08
  • VW-GOLF-GTI-EDITION-30-11

Το VW GOLF V GTI με τις κορυφαίες του επιδόσεις, την γραμμική απόδοση των κινητήρων του από το ρελαντί ως τον κόφτη, το γρήγορο τιμόνι, την ποιότητα, την αξιοπιστία, την ασφάλεια, το set up της ανάρτησης και το στήσιμο του, άφησε με ανοικτό το στόμα τον ανταγωνισμό και έλαβε διθυραμβικές κριτικές ως το καλύτερο προσθιοκίνητο όλων των εποχών. Σ'αυτό συνέβαλε και ο overall χαρακτήρας του αφού οι ιδιοκτήτες του μπορουσαν με την ίδια άνεση να κάνουν την βόλτα τους ή να πάνε τα παιδιά στο σχολείο και στον γυρισμό να παίρνουν τα βουνά αναζητώντας στροφιλίκια...

Κι ενώ το VW GOLF V GTI απολάμβανε την μοναξιά της κορυφής στα μικρομεσαία, κι όλοι νομίζαμε ότι δεν μπορεί να κατασκευαστεί καλύτερο προσθιοκίνητο, η VW ξαναχτύπησε....


VW GOLF VΙ GTI

vw_golf_gti_6 vw_golf_gti6 vw_golf_gti_vi

Το 2009 η VW "ξέρανε" πάλι τον ανταγωνισμό, παρουσιάζοντας το ομορφότερο και ικανότερο GTI όλων των εποχών και αντικατέστησε στην κορυφή το μέχρι πρότινος τέλειο VW GOLF V GTI.

Βασισμένο στα δοκιμασμένα μηχανικά μέρη του προηγούμενου GTI, το VW GOLF VI GTI βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς.

Ο κινητήρας του παρέμεινε στα 1.984cc αλλά τώρα πια αποδίδει 210 ίππους στις 5.300 σ.α.λ., 280 nm ροπης στις 1.700 σ.α.λ., επιταχύνει από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα είναι 240 χιλιόμετρα/ώρα, η κατανάλωση του 7,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, το βάρος του είναι 1.318 κιλά, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 170g.

Με το DSG, to GTI επιταχύνει από 0 στα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα είναι 238 χιλιόμετρα/ώρα, η κατανάλωση του 7,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, οι εκπομπές CO2 είναι 173g, ενώ οι ρεπρίζ του είναι καταιγιστικές. Συγκεκριμένα από τα 60 στα 100 χιλιόμετρα επιταχύνει σε μόλις 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ από τα 80 στα 120 χιλιόμετρα σε 4,7 δευτερόλεπτα. Έτσι κοντράρει στα ίσια πολύ ισχυρότερες κατασκευές.

Το VW GOLF VI GTI εφοδιάζεται με το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης XDS και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC και προχωράει ένα βήμα πιο πέρα την ήδη πολύ καλή οδική συμπεριφορά του προηγούμενου GTI.

  • vw-golf-vi-gti-101
  • vw-golf-vi-gti-102
  • vw-golf-vi-gti-103
  • vw-golf-vi-gti-104
  • vw-golf-vi-gti-105

Το 2011, παρουσιάστηκε το VW GOLF GTI Edition 35, για τα 35 χρόνια του VW GOLF GTI.

To VW GOLF GTI Edition 35, κινείται από τον ίδιο 2,0 TSI του VW GOLF R (EA113), ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 235 ίππους και 300 nm ροπής.

Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 247 χλμ/ώρα.

Καταναλώνει 8,1 λίτρα/100 χλμ (8,0 DSG) και εκπέμπει 189 γραμ/χλμ co2 (185 DSG).

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω του στάνταρ 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή του 6τάχυτου DSG.

Το βάρος του είναι 1.400 κιλά.

  • VW-Golf-GTI-Edition-35-1-1
  • VW-Golf-GTI-Edition-35-2-1
  • VW-Golf-GTI-Edition-35-7-1
  • VW-Golf-GTI-Edition-35-Interior-3-4


Το 2011 στο GTI Meet στο Worthersee και το 2012 στην έκθεση της Γενεύης, παρουσιάστηκε το VW GOLF GTI cabrio ...

Το VW GOLF GTI cabrio κινείται από τον 2,0 TSI κινητήρα του VW GOLF GTI, ο οποίος αποδίδει 210 ίππους και 280 nm ροπής.

Επιραχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 237 χλμ/ώρα.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ή του 6τάχυτου διπλού συμπλέκτη DSG.

  • volkswagen-golf-gti-cabrioletgeneva-100
  • volkswagen-golf-gti-cabrioletgeneva-101
  • volkswagen-golf-gti-cabrioletgeneva-102
  • volkswagen-golf-gti-cabrioletgeneva-103


VW GOLF GTI VII (7)

Το 2013 στην έκθεση της Γενεύης παρουσιάστηκε το VW GOLF GTI VII (7)

Το νέο GTI κινείται από τον νέο 2,0 TSI (EA888) κινητήρα και είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις:

  • VW GOLF GTI. 220 ίπποι διαθέσιμοι από τις 4.500 σ.α.λ. έως τις 6.200 σ.α.λ. και 350 nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ.. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,5 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 246 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.351 κιλά (με οδηγό, αποσκευές και καύσιμα), καταναλώνει 6,0 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 139 γραμ/χλμ co2 (6,4 λίτρα και 148 γραμ. co2 με το DSG).

  • VW GOLF GTI Performance. 230 ίπποι διαθέσιμοι από τις 4.700 σ.α.λ. έως τις 6.200 σ.α.λ. και 350 nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ. έως τις 4.500 σ.α.λ.. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,4 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα. Καταναλώνει 6,5 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει 150 γραμ/χλμ co2 με το DSG. Σε σχέση με το "απλό" GTI, φέρει το νέο ηλεκτρονικό διαφορικό VAQ, μεγαλύτερα φρένα και κόκκινες δαγκάνες με το σήμα GTI.

Και τα 2 έχουν στάνταρ το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με προαιρετική επιλογή το 6τάχυτο διπλού συμπλέκτη DSG.

  • vw-golf-gti-100
  • vw-golf-gti-102
  • vw-golf-gti-103
  • vw-golf-gti-104
  • vw-golf-gti-108

VW GOLF GTI Clubsport

H VW παρουσίασε το 2015 στην έκθεση της Φρανκφούρτης το επετειακό VW GOLF GTI Clubsport.

Κινείται από τον 2,0 TSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 265 ίππους. Έχει λειτουργία boost, η οποία αυξάνει για λίγο την ιπποδύναμη στους 290 ίππους.

 

Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σε 5,9 με το 6τάχυτο DSG. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ/ώρα με το μηχανικό κιβώτιο και τα 249 χλμ/ώρα με το DSG. Η κατανάλωση του είναι 6,9 λίτρα με το μηχανικό κιβώτιο και 6,7 λίτρα με το DSG.

 

  • vw-golf-gti-clubsport-1
  • vw-golf-gti-clubsport-2
  • vw-golf-gti-clubsport-3
  • vw-golf-gti-clubsport-4

 

-----------------------------------------------------------

vw Προσφορές service VW

vw Προσφορά service VW GOLF

vw Προσφορά service VW GOLF GTI - GOLF GTD - GOLF R

-----------------------------------------------------------

auto Πίνακες οχημάτων. Όλα τα μοντέλα της αγοράς

auto Πίνακες οχημάτων. Μικρά - Μικρομεσαία

-----------------------------------------------------------

vw Πίνακες παλαιότερων μοντέλων VW

googlelinkedin

castrol

Our website uses cookies in order to provide you with the best browsing experience. By using this website you agree to this usage of cookies. Όροι χρήσης - cookies policy ...

Kokkinakis Service. Εξειδικευμένο συνεργείο AUDI, VW, SEAT, SKODA, SUBARU, OPEL, FORD, SMART Τραλλέων 29 Γαλάτσι - Άνω Πατήσια Αθήνα τηλ και fax: 2102220117 email:
google youtube
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 18:00, Σάββατο (κατόπιν ραντεβού) 08:00 - 13:00

Όροι χρήσης - cookies policy ...