arrow

audi_sport Η ιστορία της AUDI στα MOTORSPORT...

-----------------------------------------------------------

AUDI.Κωδικοί κινητήρων - ιστορία

  • Στη στήλη "είδος κινητήρα" αναφέρεται το είδος του κινητήρα (Ν-Α (naturally aspirated) = ατμοσφαιρικός κινητήρας, turbo κλπ.)
  • Στη στήλη "κιβώτιο" αναφέρονται οι σχέσεις και ο τύπος του (5Μ= χειροκίνητο 5 σχέσεων, 6Α= αυτόματο 6 σχέσεων, 7ΗΑ= ημιαυτόματο-σειριακό 7 σχεσεων κλπ)
  • Η στήλη "FWD-RWD-4X4" αναφέρει που μεταδίδεται η κίνηση (FWD= προσθιοκίνητο, RWD= πισωκίνητο, 4Χ4= τετρακίνητο)
  • Για αναζήτηση (μέσα στο pdf), πατήστε Ctrl+F

pdf

RALLYE

  • audi-ur-quattro-1
  • audi-ur-quattro-2
  • audi-ur-quattro-3
  • audi-ur-quattro-4
  • audi-ur-quattro-5

AUDI QUATTRO

audi_quattro

AUDI SPORT QUATTRO

audi_quattro1 audi_quattro2 audi_quattro3 audi_quattro4 audi_quattro5 audi_quattro6

AUDI QUATTRO S1

audi_quattro_s1

Το AUDI QUATTRO ξεκίνησε την κυριαρχία του στα ράλυ το 1980 και το Janner Rallye στην Αυστρία.

Το 1981 η Michèle Mouton έγινε η πρώτη γυναίκα η οποία κέρδισε ράλυ.

To 1983 ο Hannu Mikkola κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών και το 1984 ο Stig Blomqvist και οι δύο με το AUDI QUATTRO, ενώ η AUDI κέρδισε το πρωτάθλημα κατασκευαστών το 1982 και το 1984.

Το 1984 παρουσιάστηκε το AUDI SPORT QUATTRO με ιπποδύναμη 306 ίππους.

Στα τέλη του 1984 παρουσιάστηκε το AUDI QUATTRO S1 με ιπποδύναμη 500 ίππους και μέχρι το 1986 όπου η AUDI αποχώρησε από το WRC, κυριάρχησε στους αγώνες.

Το 1985 η Michele Mouton με το AUDI QUATTRO S1 έκανε νέο ρεκόρ στην ανάβαση Pikes Peak στο Colorado των Ηνωμένων Πολιτειών με χρόνο 11:25.39.

Το 1986 ο Booby Unser με το AUDI QUATTRO S1 έκανε νέο ρεκόρ στην ανάβαση Pikes Peak με χρόνο 11:09.22.

Το 1987 ο Walter Röhrl με το AUDI QUATTRO S1 έκανε νέο ρεκόρ στην ανάβαση Pikes Peak με χρόνο 10:47.85.

Το 1988 η AUDI πήγε στην Αμερική και συμμετείχε στο πρωτάθλημα των Trans-Am.

TOURING CARS

AUDI A4 DTM (2009)

audi_a4_dtm_09

To 1990επέστρεψε στην Ευρώπη και στο DTMμε το AUDI V8.

Από το 1993 και μετά πήρε μέρος στα Εθνικά πρωταθλήματα Super Touring.

Το 2004 επέστρεψε στο DTMμε το AUDI A4 DTM.

FORMULA PALMER AUDI

formula_palmer_audi Το 2010 και μετά από 13 χρόνια ήρθε το τέλος εποχής για την Formula Palmer AUDI.

Το πρωτάθλημα έστησε ο Βρετανός παλιός οδηγός αγώνων Jonathan Palmer, ως ακαδημία για τους μελλοντικούς οδηγούς της F1.

Οι αγώνες αποτελούνταν από 20-25 όμοια αυτοκίνητα, τα οποία φορούσαν τον αειθαλή 1,8T 20V γνωστό μας κινητήρα από την AUDI.

Για τις ανάγκες των αγώνων απέδιδε 250 ίππους.

Τα 13 αυτά χρόνια έγιναν 260 αγώνες και διανύθηκαν πάνω από 2.400.000 χιλιόμετρα με μόνο 2 εγκαταλείψεις από κινητήρα.

Ο ίδιος ο Palmer δήλωσε ότι έψαχναν για ένα κινητήρα με 250 ίππους, με την μέγιστη δυνατή αξιοπιστία και τον βρήκαν στον 1,8T 20V.

Πολλά αστέρια των motorsports έχουν τρέξει με τις Formula Palmer AUDI, όλα αυτά τα χρόνια.

Ορισμένα από αυτά είναι οι: Andy Priaulx, Robbie Kerr, Rob Huff, Darren Turner, Giorgio Pantano, Justin Wilson.

  • FPA-Formula-Palmer-Audi
  • formula-palmer-audi-01
  • formula-palmer-audi-02
  • formula-palmer-audi-03
  • formula-palmer-audi-04
  • formula-palmer-audi-05
  • formula-palmer-audi-06
  • formula-palmer-audi-07
  • formula-palmer-audi-08
  • formula-palmer-audi-09
  • formula-palmer-audi-10
  • formula-palmer-audi-11

SPORT CARS

AUDI A4 R8

audi_r8

AUDI R8R

audi_r8r

AUDI Le Mans Prototype

audi_lemans_prototype

AUDI R10 TDI

audi_r10_tdi

AUDI R15 TDI

audi_r15_tdi

Από το 1999 η AUDI με τα AUDI R8, AUDI R8R, R8C(η “κλειστή” έκδοση του R8R) και το Le Mans Prototype LMP900 αγωνίστηκε στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans.

Με αιχμή του δόρατος το AUDI R8 σάρωσε τον ανταγωνισμό και κέρδισε τον αγώνα τις χρονιές 2000, 2001, 2002, 2004 και 2005.

Το 2006 παρουσίασε το AUDI R10 TDI, το πρώτο Diesel αγωνιστικό που συμμετείχε στον αγώνα, το οποίο συνέχισε την παράδοση του AUDI R8και κέρδισε τον αγώνα τις χρονιές 2006, 2007 και 2008.

Το 2010, νικήτρια αναδείχθηκε πάλι η AUDI, κατακτώντας τις 3 πρώτες θέσεις, με τα (diesel) AUDI R15 TDI.

Το 2011, η AUDI αντικαθιστά το AUDI R15 με το νέο R18 ...

Οι κυριότερες αλλαγές, έχουν να κάνουν με την κλειστή καμπίνα και με τα εντυπωσικά LED.

Κινείται από ένα Diesel (TDI) κινητήρα 3,7 λίτρων.

  • audi-r18-01
  • audi-r18-02
  • audi-r18-03
  • audi-r18-04
  • audi-r18-05
  • audi-r18-06
  • audi-r18-07
  • audi-r18-08
  • audi-r18-15
  • audi-r18-16
  • audi-r18-17
  • audi-r18-at-sebring-1
  • audi-r18-at-sebring-2
  • audi-r18-at-sebring-3
  • web630-r18-tdi-enginebay

-----------------------------------------------------------

audi Προσφορές service AUDI

audi Προσφορά service AUDI A1

audi Προσφορά service AUDI A3

audi Προσφορά service AUDI S3

audi Προσφορά service AUDI A4

audi Προσφορά service AUDI A5

audi Προσφορά service AUDI Q3

audi Προσφορά service AUDI Q5

audi Προσφορά service AUDI TT

audi Προσφορά service AUDI TTS

-----------------------------------------------------------

auto Πίνακες οχημάτων. Όλα τα μοντέλα της αγοράς

auto Πίνακες οχημάτων. Μικρά - Μικρομεσαία

auto Πίνακες οχημάτων. Μεσαία-Μεγάλα-Station

auto Πίνακες οχημάτων. SUV

auto Πίνακες οχημάτων. Πολυμορφικά (MPV)

-----------------------------------------------------------

audi Πίνακες παλαιότερων μοντέλων AUDI

googlelinkedin

castrol

Our website uses cookies in order to provide you with the best browsing experience. By using this website you agree to this usage of cookies. Όροι χρήσης - cookies policy ...

Kokkinakis Service. Εξειδικευμένο συνεργείο AUDI, VW, SEAT, SKODA, SUBARU, OPEL, FORD, SMART Τραλλέων 29 Γαλάτσι - Άνω Πατήσια Αθήνα τηλ και fax: 2102220117 email:
google youtube
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 18:00, Σάββατο (κατόπιν ραντεβού) 08:00 - 13:00

Όροι χρήσης - cookies policy ...