Στρώσιμο καινούργιου αυτ/του. Προσπαθήστε να κινείστε με λιγότερο από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου ...
Επίσης, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τις 4.000 σ.α.λ., καθώς και να μην κινείστε με επιλεγμένη μεγάλη σχέση και χαμηλή ταχύτητα. Κάτι τέτοιο κουράζει τον κινητήρα χωρίς λόγο και θα πρέπει να αποφεύγεται.
Οι απότομες αντιδράσεις, όπως εκκινήσεις με σπινιάρισμα και φρεναρίσματα πανικού, καταπονούν σημαντικά μέρη του κινητήρα αλλά και τις καινούριες δισκόπλακες ή ταμπούρα.
Αποφύγετε την ρυμούλκηση τουλάχιστον για τα πρώτα 1.000 χλμ.. Κάτι τέτοιο προσθέτει στον κινητήρα επιπλέον φορτίο και τον καταπονεί.
Τα ελαστικά, τα αμορτισέρ, τα φρένα χρειάζονται 100 περίπου χιλιόμετρα κύλισης για να έχουν την μέγιστη απόδοση.