arrow

kokkinakis Ζώνες ασφαλείας. Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά συστήματα παθητικής ασφάλειας σε κάθε αυτοκίνητο ....

Στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι πλέον τριών σημείων, γεγονός που εξασφαλίζει ότι το ανθρώπινο σώμα θα συγκρατηθεί στη θέση του ακόμη και σε περίπτωση ανατροπής.

Επίσης, στα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχουν προεντατήρες που τραβούν προς τα πίσω το σώμα κατά τη διάρκεια της κρούσης, ώστε να μειωθεί η επαφή με τα τμήματα του εσωτερικού του αυτοκινήτου.

Πρέπει να την φοράμε πάντα και να μην ξεγελιόμαστε από την ύπαρξη των αερόσακων, αφού αυτοί λειτουργούν συνδυαστικά με τη ζώνη, διαφορετικά μπορεί να προκαλέσουν σοβαρό τραυματισμό ή να μην ανοίξουν καθόλου (προς αποφυγή τραυματισμού).

update 27/2/2011

Το autotriti δημοσίευσε ένα πολύ καλό άρθρο σχετικά με τις ζώνες ασφαλείας. Το αναμεταδίδουμε αυτούσιο:

Η χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας θεωρείται αδιαμφισβήτητη. Αποδεδειγμένα σώζει ζωές τόσο στα αστικά κέντρα, όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Εξακολουθεί να θεωρείται η μεγαλύτερη καινοτομία ασφάλειας για τους επιβάτες. Εν τούτοις, πολλοί εξακολουθούν να μην τη χρησιμοποιούν, προφασιζόμενοι δικαιολογίες.

Σύμφωνα με το Κέντρο Έρευνας & Πρόληψης Ατυχημάτων, υπάρχουν οι μύθοι, αλλά και πραγματικότητες.

Μύθος 1: Δεν χρειάζομαι ζώνη ασφαλείας σε μικρές διαδρομές ή σε μικρές ταχύτητες.

Πραγματικότητα: Περισσότερα από το 80% των ατυχημάτων συμβαίνουν με ταχύτητες μικρότερες των 65 χλμ/ώρα. Ακόμη, 3 στα 4 θανατηφόρα ατυχήματα συμβαίνουν σε απόσταση που δεν ξεπερνά τα 40 χλμ. από το σπίτι μας.

Μύθος 2: Μπορώ να σωθώ αν πεταχτώ έξω από το αυτοκίνητο σε περίπτωση ατυχήματος.

Πραγματικότητα: Οι πιθανότητες να σκοτωθεί κανείς αν πεταχτεί έξω από το αυτοκίνητο είναι 10 φορές μεγαλύτερες.

Μύθος 3: Το αυτοκίνητό μου έχει αερόσακους, συνεπώς οι ζώνες δεν είναι απαραίτητες.

Πραγματικότητα: Οι αερόσακοι είναι πιο επικίνδυνοι αν δεν φοράμε συγχρόνως τη ζώνη.

Μύθος 4: Οι πίσω θέσεις είναι ασφαλείς, άρα τι χρειάζεται η ζώνη.

Πραγματικότητα: Προσφέρει πρόσθετη προστασία. Αποφεύγονται οι περισσότεροι θανάσιμοι τραυματισμοί και ο κίνδυνος να εκσφενδονιστεί κάποιος στους εμπρός επιβάτες με ορμή ανάλογη με βάρος ενός ελέφαντα!!! Οι εμπρός επιβάτες κινδυνεύουν να τραυματιστούν από τον εκσφενδονισμό του πίσω επιβάτη, ακόμα κι αν φοράνε ζώνη οι ίδιοι.

Μύθος 5: Αισθάνομαι να με περιορίζει η ζώνη ασφαλείας όταν τη φοράω.

Πραγματικότητα: Οι ζώνες είναι σχεδιασμένες ώστε να μας επιτρέπουν να φτάνουμε οτιδήποτε είναι απαραίτητο καθώς οδηγούμε.

Μύθος 6: Νοιώθω μεγαλύτερη σιγουριά όταν κρατάω το παιδί στην αγκαλιά.

Πραγματικότητα: Σε μια σύγκρουση με 30 χλμ/ώρα ένα παιδί 7 κιλών φεύγει από την αγκαλιά ενός προσδεμένου ενήλικα με δύναμη 210 κιλών!!!

Μύθος 7: Η χρήση ζώνης δε θα μπορούσε να αποτρέψει σημαντικό ποσοστό θανάτων.

Πραγματικότητα: Η ζώνη μπορεί να αποτρέψει 5 στους 10 θανάτους.

googlelinkedin

castrol

Our website uses cookies in order to provide you with the best browsing experience. By using this website you agree to this usage of cookies. Όροι χρήσης - cookies policy ...

Kokkinakis Service. Εξειδικευμένο συνεργείο AUDI, VW, SEAT, SKODA, SUBARU, OPEL, FORD, SMART Τραλλέων 29 Γαλάτσι - Άνω Πατήσια Αθήνα τηλ και fax: 2102220117 email:
google youtube
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:00 - 18:00, Σάββατο (κατόπιν ραντεβού) 08:00 - 13:00

Όροι χρήσης - cookies policy ...